
Wij zoeken een enthousiaste Assistent Inkoop & Voorraad Medewerker
Intercity Boutiques groeit verder! Voor ons gerestylde hoofdkantoor in Egmond aan den Hoef zijn wij op zoek naar een enthousiaste nieuwe collega die van aanpakken houdt! Zoek je een baan waarbij je administratieve ondersteuning kunt bieden aan een dynamisch modebedrijf? Klinkt dit als muziek in de oren, dan zijn wij op zoek naar jou!
Solliciteer direct!WE'RE HIRING! ASSISTENT INKOOP & VOORRAAD MEDEWERKER! JOIN OUR TEAM!
Wij zijn voor de afdeling inkoop & voorraadbeheer op zoek naar administratieve ondersteuning voor minimaal 16 uur per week. Ben jij administratief zeer sterk, geordend en communicatief sterk? We need you!
Locatie: Hoofdkantoor Egmond aan den Hoef
Wat ga je doen?
Als Assistent Inkoop & Voorraad medewerker draag je zorg voor alle voorkomende werkzaamheden van de afdeling. Je bent hierbij ondersteunend aan de afdeling en komt hierbij diverse werkzaamheden tegen, waaronder;
• Het bijbestellen van de NOOS (Never Out Of Stock) Collectie
• Het wekelijks controleren, monitoren en bijsturen van de verkopen en voorraden.
• Je voert ad hoc administratieve “uitzoek” werkzaamheden uit
Wij zoeken:
• Een enthousiaste, sociale multitasker en teamplayer met commercieel inzicht.
• Iemand die tien dingen tegelijk kan doen en dan nóg steeds het overzicht kan behouden.
• Kennis van MS Office en computer basisvaardigheden wordt op prijs gesteld, maar is geen must!
Wij bieden:
• Geen tijd voor verveling! Intercity Boutiques is een snel bewegend bedrijf waar elke dag wel iets nieuws gebeurt.
• Functie voor min. 16 uur per week
• Gelijkwaardige teamsfeer en teamwork!
• Een dynamisch, gemotiveerd team dat je zal inspireren en ondersteunen!
• Werken op een inspirerende en gerestylde werkplek in Egmond aan den Hoef!
• Een héle leuke personeelskorting op al onze producten.
• Gezellige teamuitjes & vette feesten!
Kom jij ons team versterken? Mail dan jouw CV met motivatie naar patrice@intercityonline.nl of solliciteer direct via onderstaande button!
Solliciteer direct!
Wij zijn voor de afdeling inkoop & voorraadbeheer op zoek naar administratieve ondersteuning voor minimaal 16 uur per week. Ben jij administratief zeer sterk, geordend en communicatief sterk? We need you!
Locatie: Hoofdkantoor Egmond aan den Hoef
Wat ga je doen?
Als Assistent Inkoop & Voorraad medewerker draag je zorg voor alle voorkomende werkzaamheden van de afdeling. Je bent hierbij ondersteunend aan de afdeling en komt hierbij diverse werkzaamheden tegen, waaronder;
• Het bijbestellen van de NOOS (Never Out Of Stock) Collectie
• Het wekelijks controleren, monitoren en bijsturen van de verkopen en voorraden.
• Je voert ad hoc administratieve “uitzoek” werkzaamheden uit
Wij zoeken:
• Een enthousiaste, sociale multitasker en teamplayer met commercieel inzicht.
• Iemand die tien dingen tegelijk kan doen en dan nóg steeds het overzicht kan behouden.
• Kennis van MS Office en computer basisvaardigheden wordt op prijs gesteld, maar is geen must!
Wij bieden:
• Geen tijd voor verveling! Intercity Boutiques is een snel bewegend bedrijf waar elke dag wel iets nieuws gebeurt.
• Functie voor min. 16 uur per week
• Gelijkwaardige teamsfeer en teamwork!
• Een dynamisch, gemotiveerd team dat je zal inspireren en ondersteunen!
• Werken op een inspirerende en gerestylde werkplek in Egmond aan den Hoef!
• Een héle leuke personeelskorting op al onze producten.
• Gezellige teamuitjes & vette feesten!
Kom jij ons team versterken? Mail dan jouw CV met motivatie naar patrice@intercityonline.nl of solliciteer direct via onderstaande button!
Solliciteer direct!




Het Intercity team:
Je komt te werken in een prettige werkomgeving en een hecht team. Een goede teamsfeer, teamwork en betrokkenheid bij het bedrijf vinden wij erg belangrijk. Dit doen we door elkaar te motiveren en inspireren, want alleen samen ben je een nog sterker team! Je bent altijd op de hoogte van de laatste modetrends en oprecht geïnteresseerd in onze klanten. Jij hebt het in je om de klant zelfverzekerd & sprankelend de deur uit te laten gaan want het voelt voor jou heel natuurlijk elke klant zo goed mogelijk te helpen en te adviseren, want wij geloven dat gelukkige klanten onze beste fans zijn!
Je komt te werken in een prettige werkomgeving en een hecht team. Een goede teamsfeer, teamwork en betrokkenheid bij het bedrijf vinden wij erg belangrijk. Dit doen we door elkaar te motiveren en inspireren, want alleen samen ben je een nog sterker team! Je bent altijd op de hoogte van de laatste modetrends en oprecht geïnteresseerd in onze klanten. Jij hebt het in je om de klant zelfverzekerd & sprankelend de deur uit te laten gaan want het voelt voor jou heel natuurlijk elke klant zo goed mogelijk te helpen en te adviseren, want wij geloven dat gelukkige klanten onze beste fans zijn!