Naar boven

FAQ - Veelgestelde vragen

Hieronder vind je het antwoord op de meest gestelde vragen. Staat je antwoord hier niet tussen? Wij staan voor je klaar! Neem van maandag t/m zaterdag 09:00 – 17:30 uur contact met ons via:

Email: klantenservice@intercityonline.nl
Telefoon: +31(0) 72 7600023
Whatsapp: +31(0) 6 24756719
 
Bestelling

Wanneer ligt mijn pakketje klaar in de boutique?
Je bestelling ligt binnen 1-3 werkdagen voor je klaar. Heb je gekozen voor duurzame bezorging, dan ligt je bestelling binnen 2-5 werkdagen voor je klaar. Je ontvangt van ons een e-mail, zodra de bestelling voor je klaar ligt!
Geen e-mail ontvangen? Vergeet niet je spam folder te checken.

Mijn pakketje is nog steeds niet bezorgd, wat nu?
Zijn de 1-3 of 2-5 werkdagen voorbij en is je pakketje nog niet bezorgd in één van onze boutiques, neem dan contact met ons op. Is je pakket binnen 1-2 werkdagen nog niet thuis bezorgt? Heb je een track & trace code ontvangen? Ga dan na wanneer je pakketje wordt bezorgd. Heb je geen track & trace code ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Er ontbreekt een item in mijn pakketje, is er iets mis gegaan?
Het kan zijn dat je bestellingen in meerdere zendingen wordt verstuurd, controleer of je een e-mail van ons hierover hebt ontvangen. In sommige gevallen is een item niet direct leverbaar en zal deze nabesteld worden bij de leverancier. Ook dan houden we je op de hoogte van de status van dit item.

Ik heb een item meerdere keren besteld maar is maar één keer geleverd.
Helaas gaat er weleens iets mis. Neem contact met onze klantenservice zodat we het voor je op kunnen lossen.

Klopt het dat ik geen bevestiging van de bestelling heb ontvangen?
Wanneer je je bestelling succesvol hebt geplaatst, ontvang je binnen enkele seconden per e-mail een bevestiging. Hierin vind je alle informatie en je ordernummer ter referentie. Het kan voorkomen dat het bericht in je spamfolder terechtkomt. Soms gebeurd het dat er een typefout is gemaakt, hierdoor komt de e-mail niet in je inbox terecht.

Verzendkosten en levering: 
Kies je voor afhalen in een boutique, dan betaal je geen verzendkosten. 
Voor bestellingen die per post verstuurd worden betaal je voor bestellingen t/m €100,- slechts € 3,95 verzendkosten, voor bestellingen boven de €100,- zijn de verzendkosten gratis.

Ik wil mijn pakketje graag ophalen op het hoofdkantoor.
We kijken graag met je mee naar de mogelijkheden, wil je je ordernummer bij de hand houden en contact opnemen met onze klantenservice?

 
Retourneren en betalen:

 Ik wil mijn pakketje graag retourneren op het hoofdkantoor.
Dat kan! Je kunt maandag tot en met zaterdag  tussen 09:00 en 17:30 langskomen.
 
Kan ik mijn pakketje ook retourneren in één van de boutiques?
Ja dat kan! Tijdens de openingstijden van de boutiques kun je je pakketje kosteloos retourneren in de boutique.
 
Ik heb 1 of meerdere items naar jullie geretourneerd, maar ik krijg nu een herinnering van Riverty, wat moet ik doen?  Neem contact op met Riverty via 020-7230270 of customercare@riverty.nl. Vraag of ze je bestelling op pauze willen zetten en betaal de items die je hebt gehouden. Ga aan de hand van je track & trace nummer na of je retour goed bij ons is aangekomen. Soms kan het tot 10 werkdagen duren voordat je retour is verwerkt. Zijn de 10 werkdagen verstreken? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik heb 1 of meerdere items via de post teruggestuurd, maar het is nog niet verwerkt, wat moet ik doen?
Heb je aan de hand van je track & trace gekeken of je pakket bij ons is afgeleverd? Zo ja, binnen 10 werkdagen wordt je retour door ons verwerkt. Zijn de 10 dagen al verstreken? Neem dan contact op met onze klantenservice.
 
Ik heb 1 of meerdere items geretourneerd in de boutique, maar mijn factuur is nog niet aangepast.
Neem in dit geval contact op met onze klantenservice, dan gaan wij uitzoeken wat er mis is gegaan. We vragen je je ordernummer bij de hand te houden.

 
Overige vragen:

Het telefoonnummer van de boutique kan ik niet vinden, klopt dat?
De klantenservice van Intercity Boutiques neemt alle telefoon aan voor de boutiques. De klantenservice staat 6 dagen in de week voor je klaar! Je kunt contact opnemen op de manier die jij het fijnst vindt.

Ik heb een Giftcard in de boutique ontvangen, maar ik wil deze graag online besteden kan dat? 
Ja dat kan, je kunt tijdens openingstijden van de boutiques de Giftcard omruilen voor een online code. De boutique neemt contact met ons op en zullen je een code geven.
 
Jullie hoofdkantoor heeft ook een PostNL punt, hoe kan ik daar mee in contact komen?
Ons kantoor in Egmond aan den Hoef is een PostNL pakketpunt. Je kunt hier je pakketje verzenden, retourneren en ophalen. Wij zijn 6 dagen per week aanwezig om je te helpen. Heb je een vraag over de status, aanwezigheid of een klacht over je zending? Dan kun je contact opnemen met de klantenservice van PostNL via 088 - 22 55 602.

Contact opnemen

Contact opnemen