Naar boven

Garantie en klachten

Garantie
Wij willen graag dat je tevreden bent met je aankoop bij Intercityonline. Is de aankoop niet zoals verwacht of wil je een andere maat? Geen probleem! Je kunt het artikel met de originele labels eraan binnen 14 dagen retourneren. Is het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk. Natuurlijk mag je de kleding wel eerst passen. Bij 'ruilen en retourneren' lees je hoe retourneren werkt en wat retourneren kost.
 
Wat doe ik als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?
Wij verwerken je bestelling met veel zorg. Toch kan het een keer mis gaan. Heb je een artikel ontvangen dat je niet hebt besteld? Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@intercityonline.nl of bel 072-7600023. Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur. We zorgen dat je kosteloos het juiste artikel ontvangt.
 
Hoe werkt de klachtenprocedure?
Heb je een klacht over onze service? Ook dan horen wij het graag! Alleen op die manier kunnen wij onze service verbeteren.
Je kunt een email sturen naar: klantenservice@intercityonline.nl. We onderzoeken je klacht en nemen zo snel mogelijk contact met je op.