Naar boven

Garantie en klachten

Garantie
Wij willen graag dat ú tevreden bent met uw aankoop bij Intercityonline. Is de aankoop niet zoals verwacht of wilt u een andere maat? Geen probleem! U kunt het artikel met de originele labels eraan binnen 7 dagen retourneren. Heeft u het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk. Natuurlijk mag u de kleding wel eerst passen. Bij 'ruilen en retourneren' leest u hoe u kunt retourneren en wat retourneren kost.
 
Wat doe ik als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?
Wij verwerken uw bestelling met veel zorg. Toch kan het een keer mis gaan. Heeft u een artikel ontvangen dat u niet heeft besteld? Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@intercityonline.nl of bel 072-7600023. Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. We zorgen dat u kosteloos het juiste artikel ontvangt.
 
Hoe werkt de klachtenprocedure?
Heeft u een klacht over onze service? Ook dan horen wij het graag van u, zodat wij onze service kunnen verbeteren.
U kunt een email sturen naar: klantenservice@intercityonline.nl. We onderzoeken uw klacht en nemen zo snel mogelijk contact met u op.