Als jij blij bent zijn wij dat ook! Wil je je aankoop in de boutique of online bestelling toch ruilen of retourneren? Dat is natuurlijk geen probleem! Kies hieronder de manier wat jij het prettigst vindt! Is het artikel al gedragen of heb je een cadeaubon of mondkapje besteld? Dan is retourneren helaas niet mogelijk. Natuurlijk mag je de kleding wel eerst passen.
Hoe retourneer je een online aankoop?
Je kunt je online aankoop binnen 14 dagen aan ons retourneren (mits aangehecht prijskaartje en ongedragen)
Retourformulier: print hier het retourformulier uit en stuur deze samen met de factuur mee met de retourzending.
Retourneren via één van de Intercity Boutiques of hoofdkantoor (gratis)
Tijdens de openingstijden van de boutiques kun je je retour kosteloos terug te brengen in de boutique of op het hoofdkantoor.
Klik hier voor de openingstijden. Na het afgeven van je retour ontvang je een retourbewijs.
Of
Retourneren via een pakketdienst (retourkosten zijn voor eigen rekening)
Het retouradres is: Intercity Boutiques, afdeling retouren, Mosselaan 71, 1934 RA Egmond a/d Hoef.
Via PostNL: maak hier online een label aan. Printen is niet nodig. Bewaar je verzendbewijs goed.
Wat kost retourneren?
Verzendkosten binnen Nederland:
PostNL pakketzegel 0 - 10 kg: v.a. € 7,25 (online label € 6.95)
PostNL brievenbuspakje € 4,60 (online vanaf € 4,10)
*Lees de voorwaarden op de site van PostNL
*Verzending zonder Track & Trace code is op eigen risico.
Afhandeling van je retourzending:
Heb je de retourzending per post naar ons verzonden? Aan de hand van je track & trace code kun je nagaan of de zending bij ons is aangekomen.
Zodra je retourzending door ons wordt verwerkt (per post of via de boutiques/hoofdkantoor) streven wij ernaar je binnen 10 werkdagen een ontvangstbevestiging per e-mail te sturen.
Nadat je per e-mail een bevestiging hebt t ontvangen, streven wij ernaar het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op je rekening terug te storten of je Riverty factuur aan te passen.
Hoe werkt ruilen?
Wil je een artikel van je online bestelling omruilen? Retourneer dan het artikel (zie: hoe werkt retourneren). Je kunt het gewenste artikel op de webshop bestellen.
Of ruil het artikel in één van de Intercity Boutiques? Dit kan tijdens de openingstijden van de boutiques. Klik hier voor de openingstijden. Het verschil betaal je bij of je ontvangt een tegoedbon.
Heb je een aankoop gedaan in de boutique en wil je deze ruilen of retourneren, geen probleem!
Je kunt je aankoop met aankoopbon binnen 14 dagen omruilen of retourneren (mits aangehecht prijskaartje en ongedragen) Je ontvangt bij het retourneren in de boutiques een tegoedbon of het bedrag wordt op je rekening teruggestort. Retour op rekening is alleen mogelijk bij de nieuwe collectie, voor sale artikelen ontvang je een tegoedbon. Een tegoebon is onbeperkt geldig en in alle boutiques te besteden. Wil je de tegoedbon liever online besteden? Je kunt de tegoedbon omruilen voor een online code in één van de boutiques tijdens werkdagen. Klik hier voor de actuele openingstijden!
Verkeerd of beschadigd artikel ontvangen:
Wij regelen dit uiteraard kosteloos!
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Email: klantenservice@intercityonline.nl
Telefoon: +31(0) 72 7600023 of whatsapp +31(0) 6 24756719 (maandag t/m vrijdag, 9:00 tot 17:30 uur)
Onderstaande artikelen kunnen niet meer geretourneerd worden:
Mondkapjes (ook in verpakking kunnen deze niet geretourneerd worden)
Cadeaubonnen
Beschadigde of gebruikte artikelen
Artikelen zonder labels
Retourneren (buiten Nederland):
Je betaalt zelf de verzendkosten.
De kosten verschillen per postkantoor en per land.
Overige informatie:
Heb je besteld met een kortingscode of Fashioncheque? Je ontvangt in dat geval een nieuwe kortingscode van ons.
Indien je de volledige order aan ons retourneert ontvangt je de betaalde verzendkosten (voor de verzending van Intercityonline naar het afleveradres) op uw rekening teruggestort.