Naar boven

Ruilen en Retourneren

Wij willen graag dat je tevreden bent met je aankoop bij Intercityonline.nl. Indien de aankoop niet naar wens is, kun je het artikel met de originele labels eraan binnen 14 dagen aan ons retourneren. Is het artikel al gedragen? Dan is retourneren helaas niet mogelijk. Natuurlijk mag je de kleding wel eerst passen.

Wat kost retourneren?
 
Retourneren (binnen Nederland):
Je betaalt zelf de verzendkosten.
Verzendkosten binnen Nederland:
PostNL pakketzegel 0 - 10 kg: € 6,95
PostNL brievenbuspakje € 3,84 excl. BTW *
*(lees de voorwaarden op de site van PostNL)

Indien het artikel dat je terug wilt sturen in een enveloppe of platte verpakking past,  kun je de verpakking ook met postzegels frankeren. Dit scheelt qua kosten, maar houd er rekening mee dat het dan niet traceerbaar is, in tegenstelling tot pakketpost/brievenbuspakje
*Verzending zonder Track & Trace code is op eigen risico.

Retourneren (buiten Nederland):
Je betaalt zelf de verzendkosten.
De kosten verschillen per postkantoor en per land.

Verkeerd of beschadigd artikel ontvangen:
Wij regelen dit uiteraard kosteloos!
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Email: klantenservice@intercityonline.nl
Telefoon: +31(0) 72 7600023 of whatsapp +31(0) 6 24756719 (maandag t/m vrijdag, 9:00 tot 17:30 uur)
 
Wat retourneren we niet?
Cadeaubonnen
Beschadigde of gebruikte artikelen
Artikelen zonder labels

Hoe werkt retourneren?

  • Vermeld op het retourformulier de reden waarom je het artikel wilt retourneren (niet verplicht)
  • Doe het artikel met de factuur in een goede verpakking (de verzendzak van Intercity Online is herbruikbaar).
  • Plak het retouradres (Intercityonline, Mosselaan 71, 1934 RA, Egmond a/d Hoef) op de verpakking.
  • Breng het pakket naar het postkantoor. (zie boven de verzendmogelijkheden)
  • Aan de hand van je Track & Trace code kun je nagaan of het pakket bij ons is aangekomen.
  • Wij streven ernaar je binnen 10 werkdagen een ontvangstbevestiging per e-mail te sturen.
  • Nadat je de bevestigings email hebt ontvangen, streven wij ernaar het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op je rekening terug te storten. (het wordt teruggestort op de rekening, waarmee de factuur is betaald.

Heb je geen e-mail ontvangen? Wellicht dat deze in de spam folder terecht is gekomen.
Heb je besteld met een kortingscode of Fashioncheque? Je ontvangt in dat geval een nieuwe kortingscode van ons.

Indien je de volledige order aan ons retourneert ontvangt je de betaalde verzendkosten (voor de verzending van Intercityonline naar het afleveradres) op uw rekening teruggestort. (€ 1,95 of € 3,95)

Hoe werkt ruilen?
Wil je een artikel omruilen? Retourneer het artikel (zie: hoe werkt retourneren). Je kunt het gewenste artikel opnieuw op onze webshop bestellen. Indien het artikel niet meer op de webshop staat is deze niet meer leverbaar.

Hoe werkt ruilen/retouren in de Intercity boutiques? (deze optie is momenteel niet mogelijk)

Aankoop ruilen of retourneren in een boutique? Dat is vanwege de sluiting van de Boutiques momenteel niet mogelijk. De artikelen voorzien van prijskaartje en kassabon kunnen vanaf 20 januari omgeruild of geretourneerd worden in een boutique.