Naar boven

Ruilen en Retourneren

Wij willen graag dat u tevreden bent met uw aankoop bij Intercityonline.nl. Indien de aankoop niet naar wens is, kunt u het artikel met de originele labels eraan binnen 14 dagen aan ons retourneren. Heeft u het artikel al gebruikt? Dan is retourneren helaas niet mogelijk. Natuurlijk mag u de kleding wel eerst passen.

Wat kost retourneren?
 
Retourneren (binnen Nederland):
U betaalt zelf de verzendkosten.
Verzendkosten binnen Nederland:
PostNL pakketzegel 0 - 10 kg: € 6,95
PostNL brievenbuspakje € 3,84 excl. BTW *
*(lees de voorwaarden op de site van PostNL)
Indien het artikel dat u terug wilt sturen in een envelop of platte verpakking past, kunt u de verpakking ook met postzegels frankeren. Dit scheelt qua kosten, maar houd er rekening mee dat het dan niet traceerbaar is, in tegenstelling tot pakketpost/brievenbuspakje *Verzending zonder Track & Trace code is op eigen risico.

Retourneren (buiten Nederland):
U betaalt zelf de verzendkosten.
De kosten verschillen per postkantoor en per land.

Verkeerd of beschadigd artikel ontvangen:
We regelen dit kosteloos.
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Email: klantenservice@intercityonline.nl of telefonisch: 072-7600023
 
Wat retourneren we niet?
Cadeaubonnen
Beschadigde of gebruikte artikelen
Artikelen zonder labels

Hoe werkt retourneren?

  • Vermeld op het retourformulier de reden waarom u het artikel wilt retourneren (niet verplicht)
  • Doe het artikel met de factuur in een goede verpakking (de verzendzak van Intercity Online is herbruikbaar). Plak het retouradres (Intercityonline, Mosselaan 71, 1934 RA, Egmond a/d Hoef) op de verpakking.
  • Breng het pakket naar het postkantoor. (zie boven de verzendmogelijkheden)
  • Aan de hand van uw Track & Trace code kunt u nagaan of het pakket bij ons is aangekomen.
  • Wij streven ernaar u binnen 10 werkdagen een ontvangstbevestiging per email te sturen.
  • Nadat u de bevestigings email heeft ontvangen, streven wij ernaar het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op uw rekening terug te storten.

Heeft u geen email ontvangen? Wellicht dat deze in de spam folder terecht is gekomen.
Heeft u besteld met een kortingscode of Fashioncheque? U ontvangt in dat geval een nieuwe kortingscode van ons.

Indien u de volledige order aan ons retourneert ontvangt u de door u betaalde verzendkosten (voor de verzending van Intercityonline naar het afleveradres) op uw rekening teruggestort. (€ 1,95 of € 3,95)

Hoe werkt ruilen?
Wilt u een artikel omruilen? Retourneer het artikel (zie: hoe werkt retourneren). U kunt het gewenste artikel opnieuw op onze webshop bestellen of ruilen in één van onze boutiques (zie store locator). Indien het artikel niet meer op de webshop staat is deze niet meer leverbaar.

Hoe werkt ruilen/retouren in onze boutiques?

Het is tevens mogelijk om uw bestelling in één van onze boutiques te retourneren. (zie store locator). U heeft bij het retourneren in één van onze boutiques de volgende twee mogelijkheden:

  • Direct omruilen voor een ander artikel, voor het verschil ontvangt een tegoedbon of betaald u bij.
  • Bestelde artikel(en) inleveren in een boutique naar keuze: het factuur bedrag zal teruggestort worden op uw rekening (bij Klarna, op rekening, zal de factuur aangepast worden)

Aankopen in één van onze Boutiques
Indien uw aankoop in één van onze boutiques niet naar wens is, kunt u deze met uw aankoopbon binnen 14 dagen omruilen of retourneren (mits aangehecht prijskaartje en ongedragen)  U ontvangt bij het retourneren in onze boutiques een tegoedbon. Deze tegoebon is onbeperkt geldig en in alle boutiques te besteden. Wilt u de tegoedbon liever online besteden? U kunt de tegoedbon omruilen in één van onze boutiques tijdens werkdagen van maandag (13:00-17:00 uur) en dinsdag t/m vrijdag (09:00-17:00 uur)